hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 186
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Íme, az öt esélyes.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A Nagy-Somlói Borvidék Hegyközsége döntött: 2023-tól a teljes borvidék áttér ökológiai művelésre. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Világszerte nívósnál nívósabb nemzetközi versenyeken díjazzák aranyérmekkel a cég italait.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#5
Store Insider
2019-03-01

A pincészet 7 író művével és Veress Tamás rajzaival újította meg a Prémium-borcsalád csomagolását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

30 díjnyertes pincészet termékeit kóstolhatták meg a résztvevők az üzleti rendezvényen.

#7
Store Insider
2019-02-20

Az Egri Borműhelyt tíz egri borász közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Az erőgépek mellett többek között vetőmagok és a növényvédő szerek kínálata is bővült.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A Hilltop pincészet hivatalosan is bemutatta chardonnay dűlőválogatását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.