hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3649
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Tulajdonképpen korszakos jelentőségű tilalmat fogadott el az EU általános ügyekkel foglalkozó tanácsa.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A hír értéke túlmutat az azt alkotó szavak puszta, összesített értelmén.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Több irányelv is módosult a Magyar Élelmiszerkönyvben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A nonprofit cég standján hét magyar kiállító mutatja be portékáját.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Van, ami kóstolható, van, amire még várni kell.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-08

A munkacsoport meghatározta a következő időszak legfontosabb feladatait, céljait.

#9
Store Insider
2019-05-06

Két rangos nemzetközi díjat is nyert a budapesti gimnazisták informatikai fejlesztése.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

A rendkívüli öntözési célú vízhasználat lehetőségével támogatja a termelőket az állam.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.