hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Új források szabadulnak fel a HORECA szektorban és a borturizmusban érintett termelők számára.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

Egy több beruházást magába foglaló, nagyszabású projekt valósult meg a létesítmény átadásával.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A biancát, valamint a furmintot szüretelték le érés előtt a szőlőtermelők.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A hír értéke túlmutat az azt alkotó szavak puszta, összesített értelmén.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Íme, az öt esélyes.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.