hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-18

Egyszerűbb lesz a szőlőültetvényeket veszélyeztető kártevők elleni támogatás igénylése.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az aranyszínű sárgaság fertőzése miatt növény-egészségügyi zárlatot rendeltek el a város déli részeiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Idén hetekkel korábban kezdődhet a szüret az ország legtöbb borvidékén.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Idén korábban kell elkezdeni az amerikai szőlőkabóca elleni védekezést.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A kártevő egyedei fejlődésük bármely stádiumában fertőzőképesek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Valószínűleg most az aranyszínű sárgaság lefegyverzése lesz a legnagyobb kihívás.

#10
Store Insider
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.