hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A Nagy-Somlói Borvidék Hegyközsége döntött: 2023-tól a teljes borvidék áttér ökológiai művelésre. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#4
Store Insider
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

A szektor a jelenlegi termelési érték dupláját is elő tudná állítani.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#10
Store Insider
2017-08-28

Terjednek a hazai termesztésben is az olyan fajták, mint az Arkadija, a Pannónia kincse vagy az Éva.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.