hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Íme, az öt esélyes.

#2
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A Nagy-Somlói Borvidék Hegyközsége döntött: 2023-tól a teljes borvidék áttér ökológiai művelésre. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#5
Store Insider
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

A szektor a jelenlegi termelési érték dupláját is elő tudná állítani.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.