hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-18

Fiktív, óriási szalmonellabaktériumokat kell likvidálni benne.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

A terméket a diszkont bármelyik üzletében visszaveszi.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

Az olasz élelmiszer termelők szövetsége kidolgozta az olasz piacon lévő veszélyes élelmiszerek "fekete listáját". Közöttük van a magyar baromfihús is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

Szalmonellát mutattak ki a termékben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

A gyártó a megvásárolt termékeket kicseréli, vagy visszafizeti az árukat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#7
Store Insider
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#10
Store Insider
2018-11-15

A Lidl belső vizsgálata szalmonellát talált az egyik fűszerkeverékben, ezért visszahívják a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.