hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Becslések szerint mintegy 500 ezer tonnára lehet számítani az évi, átlagos 800-900 ezer tonnával szemben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

Idén optimális időjárási viszonyok között tudott kifejlődni a gyümölcs.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Kamarai kezdeményezésre lehetővé válik a határon túli idénymunkások foglalkoztatása.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

Idén az enyhe tél és tavasz kifejezetten kedvezett a gyümölcsnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Az almafák hozama éves szinten több mint 50 százalékkal esett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#8
Store Insider
2019-07-25

Illóolajos papírdobozba csomagolják a gyümölcsöket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Az elmúlt napok hűvös és csapadékos időjárása kedvez a gombabetegségek elszaporodásának.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Várhatóan május közepén fog nagyobb mennyiségben megjelenni a piacokon a gyümölcs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.