hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 151
#1
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-06

Intenzív gazdálkodás a környezet megóvásával.

#3
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A zöldség- és gyümölcskínálatot mérte fel az üzletekben.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Az Auchan forgalmazta azt a tejet, amelyik gyártási folyamat alatt szennyeződött.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

Lengyelországban gyártották az érintett terméket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.