hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A zöldség- és gyümölcskínálatot mérte fel az üzletekben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Az Auchan forgalmazta azt a tejet, amelyik gyártási folyamat alatt szennyeződött.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

Lengyelországban gyártották az érintett terméket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Biztonságos magyar tojást vásároljanak a fogyasztók - hívja fel a figyelmet a Tojásszövetség.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.