hirdetés
2020. február. 19., szerda - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 160
#1
Store Insider
2020-02-14

Az élelmiszerek előállításakor komoly kockázatot jelentenek a műanyaggal történő szennyeződések.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

A svéd áruházlánc egységeiben az egyszer használatos műanyagtermékeknek konkrétan befellegzett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-02

A 2020-as CES-en debütálnak a vállalat idő- és energiatakarékos tisztító megoldásai.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

A Tiszából kiemelt műanyag több mint fele újrafelhasználásra került.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

Több cég termékeiben mutatták ki az esetlegesen egészségkárosító hatású anyagot.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

A mikroorganizmusok fontos szerepet játszanak az élelmiszer-biztonságban. Mire kell figyelnünk?

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Az új találmány részben már óceáni eredetű plasztikból készül.

#10
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.