hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3
#1
Store Insider
2018-01-29

Az evés egyfajta boldogságforrás is. Sőt, azt az ételt, amelyet egy általunk szeretett személy készít, finomabbnak, ízletesebbnek érezzük. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-02-04

191 millió forint jött össze a Magyar ökumenikus Segélyszervezet karácsonyi kampánya során, ezzel finanszírozhatóvá vált a szervezet idei évi működése.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-01-10

A Tesco és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet közös kuponos akciójának köszönhetően az áruházlánc nagylelkűen adakozó vásárlói 20 millió forintot gyűjtöttek össze az adventi időszakban. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.