hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1697
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Az esés meglehetősen meredek.

#2
Store Insider
2019-03-25

40 matrac laboratóriumi tesztje alapján nem érdemes több százezer forintot áldozni egy jó matracra.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-25

Idén elkezdődik a végrehajtása. A tárca 2017-ben kidolgozott génmegőrzési stratégiájá, a kormány 2018-ban fogadta el.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Összesen 34 féle száraz macskatápot tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#8
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

2010 decembere óta tart a növekedés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.