hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 616
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az élelmiszerárak emelkedése növelte az inflációt - nyilatkozta az MNB főosztályvezetője.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az áruházlánc felkészült a Nemzetközi Nőnapra.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az elmúlt egy évben egyértelműen az élelmiszerek ára emelkedett a legnagyobb mértékben.

#5
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A gazdaság növekedéséhez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az üzletlánc immár ötödik alkalommal támogatja az ország legnagyobb női futóünnepét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Meglepő módon Hollandia a lengyel NFC-termékek legnagyobb piaca.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.