hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

Megünnepelte új koreai arcápolási termékeinek polcokra kerülését a dm.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-16

Tavaly több mint 1 milliárd forint értékű grillterméket értékesített a SPAR.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

Még több fenntartható termék!

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Megőrizte a legnagyobb magyar borexportőri címét a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-26

A Farm Tojás Kft. hosszú távú stratégiai fejlesztési programja.

#9
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-03-13

Az igazi olasz életérzés, laktózmentes változatban.(x)

#10
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-03-06

Az ALDI MOSER ROTH csokoládé kollekciójában már elérhetőek a Tanzán alapanyagú organikus bio csokoládék.(x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.