hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-19

A termék elfogyasztása a szulfitokra allergiások számára potenciálisan veszélyes lehet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Kéntartalmú adalékanyag miatt kellett visszahívni a terméket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Allergiás rohamot válthat ki a szulfitra érzékeny fogyasztóknál.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-06

Feltalálták a másnaposságot száműző készüléket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

Jelöletlen allergén miatt kellett eltávolítani a terméket a boltok polcairól.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-27

21 kakaós- és csokoládés gabonagolyót ellenőrzött novemberi Szupermenta terméktesztjén a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal NÉBIH. 

#9
Store Insider >> borfesztivál
2014-06-20

Egy speciális élesztő eredményesnek bizonyult.

#10
Store Insider >> borfesztivál
2014-06-10

A műveletet „hideg pasztörizálásnak” nevezték el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.