hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4920
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A zöldmezős beruházásban megvalósult létesítmény várhatóan novemberre készül el.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A hatodik fordulóra országszerte 383 pályázat érkezett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Európai Unió Bírósága (CJEU) semmisnek nyilvánította az Európai Bizottság korábbi döntését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.