hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Az étkezések megfelelő ütemezése például alapvető fontosságú lehet.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-29

Az új szakemberrel új stratégia is érkezik a vállalat életébe.

#4
Store Insider
2019-06-26

A World Sustainability Organization megkezdi magyarországi tájékoztató kampányát.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Meg is kezdődött az átalakulás a svájci cégnél, amely az egészséges táplálkozás felé fordul.

#8
Store Insider
2017-09-06

A budapesti székhelyű Scitec termékeit a világ 90 országában fogyasztják profi és hobbisportolók.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Júliustól Gyenes András tölti be a posztot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.