hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Store Insider >> Márka
2020-09-10

Interaktív grafikonon, heti bontásban illusztrálta a Nielsen a tévés piac megváltozott helyzetét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Megjelent a Nielsen Közönségmérés 2019 harmadik negyedévét összefoglaló piaci körképe.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Melyik 25 Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr? A Kreatív háromrészes márkalistájának első része.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben a sport, szappanopera, hírek és tehetségkutató.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-09

És ez várhat rá 2014-ben. Évértékelés és jóslás. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-06-11

Rengeteg adattal és persze tortával ünnepelte magát kutatócég.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2011-03-09

Az elmúlt évben 58,3 milliárd forintot, a 2009. évinél mintegy 3 százalékkal kevesebbet költöttek televíziós reklámra a magyar piacon.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2010-09-24

A tévés reklámköltésnél van elmozdulás a kábeltévék irányába, de ez az eltolódás lassulni fog - véli két hirdető, a Beiersdorf és a Chio menedzsere. A Kreatív cikke.

#9
Store Insider
2008-08-01
Az Amazon és a TiVo partnersége történelmi fordulatot hozhat a média- és a kiskereskedelmi piacon. Ha a vállalkozás sikeres lesz, most először azonnal megvásárolhatják a nézők a reklámozott termékeket a tévé távkapcsolója segítségével.
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!