hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Megjelent a Nielsen Közönségmérés 2019 harmadik negyedévét összefoglaló piaci körképe.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Melyik 25 Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr? A Kreatív háromrészes márkalistájának első része.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben a sport, szappanopera, hírek és tehetségkutató.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-09

És ez várhat rá 2014-ben. Évértékelés és jóslás. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-06-11

Rengeteg adattal és persze tortával ünnepelte magát kutatócég.

#6
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2011-03-09

Az elmúlt évben 58,3 milliárd forintot, a 2009. évinél mintegy 3 százalékkal kevesebbet költöttek televíziós reklámra a magyar piacon.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2010-09-24

A tévés reklámköltésnél van elmozdulás a kábeltévék irányába, de ez az eltolódás lassulni fog - véli két hirdető, a Beiersdorf és a Chio menedzsere. A Kreatív cikke.

#8
Store Insider
2008-08-01
Az Amazon és a TiVo partnersége történelmi fordulatot hozhat a média- és a kiskereskedelmi piacon. Ha a vállalkozás sikeres lesz, most először azonnal megvásárolhatják a nézők a reklámozott termékeket a tévé távkapcsolója segítségével.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.