hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 319
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A világjárvány a második negyedévben óriási lendületet adott a globális internetes kereskedelemnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Rekord mértékben csökkent Németország hazai összterméke a második negyedévben.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#5
Store Insider
2020-02-28

Magyar vállalati szoftver segíti a veszteségek minimalizálását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

A koronavírus által okozott járvány miatt jelentős nyereségcsökkenésre számít a világ legnagyobb sörgyártója.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

Több tényező együtt hajtotta fel a tengeri árát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-31

A cég piaci tőkeértéke ismét ezermilliárd dollár fölé emelkedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

A brazíliai terméshozamok és az ázsiai keresletnövekedés egyaránt hozzájárulnak az ingadozáshoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Lezárult a Natura &Co és az Avon akvizíciója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.