hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara őszre halasztotta tagjainak 2020-as tagdíjbevallását és -fizetését.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Most lépjen, aki hetente friss, minőségi élelmiszerhez akar jutni!

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

Az eddigi 11 helyett 7 tagdíjsáv lesz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

NAK : nagyszabású akcióterv konkrét javaslatokkal.

#5
Store Insider
2017-08-21

Nagy többségében elégedett a tagság az agrárgazdasági kamara eddigi tevékenységével.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Július közepéig véget sem ér.

#7
Store Insider
2017-03-29

Meglátásuk szerint az élelmiszer-, az ital-, és a dohányáru-nagykereskedelem nem a mezőgazdaság része.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

A kamara 400 ezer tagja, valamint partnerei vehetik igénybe a szolgáltatást.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-30

A közeljövőben kezdi átadni a NAV-nak a NAK azokat a tagdíjtartozásokat, amelyeket nagy adósai nem fizettek meg. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Segítségével a tagok a piacinál jóval kedvezőbb áron léphetnek kapcsolatba egymással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.