hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#6
Store Insider
2017-09-22

Magyarország szójafelhasználása évi 600 ezer tonna körül mozog, és az import nem GMO-mentes.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

Stagnál a magyar élelmiszeripar, az adatok szerint mind az árbevételt, mint a foglalkoztatottak létszámát tekintve.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-02-03

Nagy részt az afrikai sertéspestisről szólt a diskurzus.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2014-06-25

A létesítmény zömmel uniós támogatásból épült.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-03-03

Magyarország a növénytermesztés mellett takarmánygyártásában és állattartásában is erősíteni kívánja génmódosítástól mentes státusát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.