hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

A Steeped Coffee módszere megmutatja, hogy lehet gép nélkül és környezetbarát módon lefőzni a feketét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Ráadásul legálisan.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az állati fehérjék helyettesítésére szolgáló, vegán termékek piaca csak bővül, és bővül.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az áruházlánc egységeiben kapható termékek garmadája kap új csomagolást.

#7
Store Insider
2020-03-06

A Nestlé megerősítette azon vállalását, hogy egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-04

A szennyezett termékből magyar üzletekbe is került.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

Immár a péktermékekhez is kínál környezettudatos csomagolóeszközt az INTERSPAR.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-07

A csomagolópapírnál már csak képeslapból dobunk ki többet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.