hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1117
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#2
Store Insider
2019-05-13

Országos kutatásban vizsgálták a hazai családok reggelizési szokásait.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

Új kereskedelmi partnerrel bővül az okos élelmiszereket gyártó és forgalmazó stratégiai partnerek köre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Az ügynökség feladata a Kalumba tavaszi kampányának levezénylése lesz.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

A rendkívüli öntözési célú vízhasználat lehetőségével támogatja a termelőket az állam.

#6
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Kisebb és nagyobb súlyú szabálytalanságok egyaránt előfordultak a Nébih tavaszi mustráján.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Várhatóan május közepén fog nagyobb mennyiségben megjelenni a piacokon a gyümölcs.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-29

A vállalat idén 2 milliárdot fektet az új javadalmazási rendszerbe.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Tavaly a palacsinta messze maga mögé utasította a mezőnyt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.