hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Az adatokat az AKI adta közre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Jó esetben hamarosan a napraforgóé és a kukoricáé is megkezdődhet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-25

Jó időben érkezett az eső.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-03

A tavalyi kedvezőtlen időjárás elkedvetleníthette a gazdákat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-03

A szélsőséges időjárás például jelentősen megkurtította a gabonaföldek terméseredményeit.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-06-25

Csaknem minden megyében megkezdték az őszi árpa betakarítását.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-03

94 ezer forintban határozták meg a tonnánkénti árat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.