hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#3
Store Insider
2019-02-25

Magyar vagy olasz, gyors, friss és finom – ilyen legyen a házhoz szállított étel a budapestiek szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A kereskedőket fel kell készíteni a további növekedésre.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.