hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 652
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A csokoládé a Matcha tea közkedvelt ízvilágát hozza el a magyar fogyasztókhoz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Az áruházlánc a német cég csúcsminőségű sütőedényeivel és főzőalkalmatosságaival várja a vásárlókat.

#5
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

#9
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A digitalizációnak és a folyamatos online jelenlétnek köszönhetően átalakulnak az ösztönzés technikái.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.