hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Főleg a piaci hirdetések növekedése volt a motor,

#3
Store Insider
2019-02-20

A VAKT egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában.

#4
Store Insider
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#9
Store Insider
2018-11-22

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.