hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 216
#1
Store Insider
2019-03-18

Változhatnak a Magyar Élelmiszerkönyvet alakító szakbizottságok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az állatvédők ötletes módon alakítottak ki új frontot a vegán életmód globális elterjesztésének érdekében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#5
Store Insider
2018-11-13

Kenderesi Tamás a Tejszív kampány arcaként vett részt a Tej Terméktanács rendhagyó eseményén.

#6
Store Insider >> pályázat
2018-10-30

A borászat, az ökológiai gazdálkodás, az élelmiszer-feldolgozás és az állatjólét területeit érintik.

#7
Store Insider
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-24

Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.