hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2856
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Számos újdonsággal készül a húsvétra az Auchan.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Mosonmagyaróváron folytatta élelmiszeripari ismeretterjesztő sorozatát a NAK.

#7
Store Insider
2019-04-10

Kevés a kifogásolható élelmiszer a boltok polcain.

#8
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban - az élelmiszerárak is nagyot emelkedtek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.