hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3150
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A növényi olajok és a tejtermékek nyomták meg a FAO élelmiszerár-indexét, míg a hús és rizs ára csökkent.

#2
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-08-04

A Szentivánéji Álom az idei országtorta hozzáadott cukor nélkül.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-08-03

Több mint 100 kiállító, 6 ezer négyzetméter épített területen várja a rendezvény látogatóit.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Egy jelentés szerint a vírushelyzet a bűn termékeny melegágya az élelmiszerpiacon is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A cég 12 hónap alatt 20 százalékos piaci részesedést kíván elérni a hazai kávépiac prémium szegmensében.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-17

Újabb 7 nemzetközi díjat zsebelt be a magyar chocoMe manufaktúra.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-15

Az OTP tőkealapja megszerezte a Nagisz Csoport többségi irányítását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Indul a 25 milliárd forintos válságkezelő támogatási csomag második üteme.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az újító termékfejlesztést itthoni piackutatás előzte meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.