hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3011
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-11-20

Az ALDI sajtkínálatának különlegességeit érdemes belekomponálni az ünnepi menüsorba! (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Több hazai céghez került a zöldségekkel és burgonyával gazdagított tonhalas termékből.

#3
Store Insider >> rovataink >> Influencer marketing
2019-11-18

Az integrált influencer marketing bizonyította hatékonyságát az új ízesített tejital, a Mizo Milk Shake termék bevezetésének támogatásában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

Bognár Lajos, az agrártárca helyettes államtitkára a szektor helyzetét kedvezőnek nevezte az értekezleten.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Semleges íze miatt a pulykahús kiválóan társítható a legkülönfélébb fűszerekkel és alapanyagokkal.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Szeptemberben mindössze 1,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbiaknál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

Nélkülözhetetlen szerepe van például a csontok egészségének megőrzésében is.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Kevesebb állati fehérje és banánbetegség - FAO elemzés a világkereskedelmi trendekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.