hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2962
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Három tonnával csökkenti éves műanyagfelhasználását a Tesco.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Némely tudós szerint valamennyi állati eredetű élelmiszert mindenképpen érdemes beiktatni az étrendünkbe.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A helyi önkormányzat azt szeretné, ha minél több piaci szereplő csatlakozna a karitatív kezdeményezéshez.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

A létesítmény fejlesztéséhez a közel 483 millió forint Vidékfejlesztési támogatás is hozzájárult.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-09

Feldman Zsolt kiemelte, az egészséges táplálkozás alapja a friss zöldségek, gyümölcsök és tejtermékek bevitele.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-09

A tej szakmaközi szervezet és terméktanács közleménye a tejtermelők költségeinek drasztikus növekedéséről.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

A szakmai program mostanra 119 hazai élelmiszergyártót és -forgalmazót mutatott be.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.