hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Pályaorientációs szakmai délutánt szervezett az Agrármarketing Centrum

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Nem arról van szó, hogy a jelenleg kapható tejtermékek ne lennének egészségesek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

Bognár Lajos, az agrártárca helyettes államtitkára a szektor helyzetét kedvezőnek nevezte az értekezleten.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-25

A Fornettit megalapító Palásti József ételautomatáiból 350 forintért bablevest, 840 forintért sztrapacskát lehet vásárolni.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A gyárban magyar ízesítéssel, olasz recept alapján fognak tehén- és juhtejből sajtokat előállítani.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A cég a mátészalkai beruházást másfél milliárd forintból valósította meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

A jelen fejlesztés által a Törökszentmiklósi Mezőgazdasági Zrt. alapanyaggyártóból késztermékgyártóvá válik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.