hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 249
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Idén igényekre szabott tematika szerint folyik majd az ismeretterjesztés.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#4
Store Insider
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#6
Store Insider
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#8
Store Insider
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

A verseny zsűrije előre meghatározott kategóriák alapján külön-külön értékelte és díjazta a készítményeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-10

Világszerte számos brand épít a nosztalgiára, pedig a régi vagy újjáéledt márkáknak is haladniuk kell a korral.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.