hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Store Insider
2019-08-12

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Új témakörrel bővülnek a kamara tejipari programjai.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-31

A korszerűsítési támogatások fejében több embert kell alkalmazniuk a termelőknek, ami viszont költségnővelő.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

Elemezte a piaci helyzetet a Tej Terméktanács. A szervezet szerint indokolt lenne a nyerstej- és a feldolgozói átadói árak emelése.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-03

A hiánypótló kiadvány a kiskereskedelmi élelmiszer-forgalmazók számára készült el.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Meghatározhatja exportunkat a jövőben az új kivitelösztönzési stratégia.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

Budapesten ülésezik a FAO/WHO Codex Alimentarius Analitikai és Mintavételi Módszerek Szakbizottsága.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-04-08

Az ALDI-nál nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is hazai tejből készül. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.