hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-15

A pékségek 10-15 százalékos áremelést eszközölhetnek a következő hetekben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

Több cég termékeiben mutatták ki az esetlegesen egészségkárosító hatású anyagot.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-04

Az import hetedét kiváltaná az Alföldi Tej új debreceni sajtgyárának kapacitása.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Az alacsonyabb cukorárak ellensúlyozták a növényi olajok és húsfélék drágulását.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-05

Mérséklődtek az élelmiszerárak augusztusban - adta hírül a FAO.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-01

Az index csökkenése a gabonák, tejtermékek és cukor árváltozását tükrözi.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Termékelőny: Mérsékelt zsírtartalom, sokféle hasznosanyag.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.