hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 573
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A Walmark kampánya közvetlenül szólította meg a gyermekeket a termék megvásárlására.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az NMHH piackutatása szerint csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Ezek a magyar televíziós hirdetések birizgálták leginkább a nézők érzelmeit a járvány alatt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A német észjárás egyik jelentős erénye, hogy a logikára épül.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-09

Érezhetően felszabadult a hazai lakosság a korlátozások enyhítését követően.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

A Versenyhivatal ágazati vizsgálatot indít a műsorszolgáltatás és -terjesztés piacán.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Március elejéhez képest mintegy tízezerrel csökkent a naponta sugárzott reklámszpotok száma a hónap végére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A világszár újabb két évre lesz a márka reklámarca.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.