hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 395
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Növényi alapú élelmiszerekkel bővül a cég szortimentje.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a cég új weboldalára kiírt tendert.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.