hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A felirat a cég összes mikroműanyag-mentes sajátmárkás kozmetikai termékén szerepelni fog.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-15

A napokban már Brüsszel is rábólintott a magyar rendelettervezetre.

#6
Store Insider >> borfesztivál
2015-07-28

Augusztustól a nem művelt borszőlő ültetvényt akár ki is vágathatja a hatóság.

#7
Store Insider >> márkahamisítás
2013-11-05

A hatalmas tételben történő, szinte azonnali szállítás meglehetősen gyanús.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-02-18

Meglepően kevesen használják a termékeiknél a Magyar Termék megjelölést, holott a szabályozó lassan fél éve van hatályban. A magyartermék-törvény továbbra sincs összhangban az uniós eredetjelöléssel.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-10-13

A chipsadó alá vont energiaital fogalmát törvényileg ugyan még nem definiálták, de már elindult az első olyan fogyasztóvédelmi vizsgálat, amely a kibúvókat kereső cégek körmére nézne

#10
Store Insider >> borfesztivál
2011-08-30

Kiváló minőséget ígérnek a fürtök az Egri Borvidéken. Bár a minőségre eddig nincs panasz, áttörésre idén sem számíthatnak a gazdák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.