hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 635
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A nyári aratás elindulása fokozott körültekintést követel a sertéstartóktól is. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy magyar ökotermelő nevével visszaélve értékesítettek nagy mennyiségű napraforgót.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Már csak fenntarthatósági szempontból is számos pozitív hozadéka lehet a kutatásoknak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen kell feltüntetni a származási országot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Megnyílt a világ legnagyobb, élelmiszer-termelésre szolgáló tetőkertje.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Az internetes felület többek között valós idejű riasztási információkat is tartalmaz.

#9
Store Insider
2020-05-22
Tudta, hogy az előállított élelmiszerek 40%-a sosem jut el a fogyasztókhoz? Ez most megváltozhat.
#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.