hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider
2019-03-22

Elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű víz az agrárium számára.

#2
Store Insider
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#7
Store Insider
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A szélsőséges időjárás hatásait valahogy mindenképpen ellensúlyozni kell.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A folyamatosan csökkenő termőterület mellett a korszerűnek minősíthető ültetvények aránya is alacsony.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.