hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#3
Store Insider
2018-03-06

Fordított utat járt be a sikertörténet: a pálinka hamarabb kapott védelmet, mint az alapjául szolgáló gyümölcs.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A közepes hozam ellenére az import áru aránya kisebb lehet, mint az elmúlt években.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Az aszály és a forróság jókora pusztítást végzett a földeken.

#6
Store Insider
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-28

Az áruházláncok üzleteiben október 27-től december 10-ig lehet kóstolni. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-10

Csökkent a piacok súlya a napi fogyasztási cikkek beszerzésében

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-15

Zsigó Róbert államtitkár pénteken sajtótájékoztatón értékelte a Helyi termék programsorozatot.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-28

Az alma népszerűsítésével veszi kezdetét a másfél hónapos akció.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.