hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 633
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A két új pályázat a koronavírus-járvány okozta válság átvészelésében nyújt segítséget a termelőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az Agrárminisztérium új eszközzel segíti a mezőgazdasági termelők piaci pozíciójának erősítését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen kell feltüntetni a származási országot.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az áruházlánc számára kiemelten fontos a Vedd a hazait! kezdeményezés támogatása.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Nagy István a helyi termékek jelentőségére hívta fel a figyelmet a megnyitón.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Az Európai Tejbizottság a termelés önkéntes mérséklésében látja a megoldást a tejtúlkínálat kezelésére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A tisztességes kereskedelemre vonatkozó ajánlást tett közzé a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.