hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 617
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Az agrárminiszter szigorú intézkedéseket sürget az élelmiszerek árának helyenkénti drasztikus emelése miatt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Az árusoknak és a vásárlóknak is be kell tartani az óvintézkedéseket.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-19

A piac nem számít üzletnek, a nagykernek is le kell állnia - nyitvatartás üzlettípusonként.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-11

Fontos technológiai előrejelzések az SAP-tól.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-27

Kisebb a környezeti terhelése a termelői piacoknak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

A cég folyamatosan kutatja azokat a megoldásokat, amelyekkel megbirkózhat korunk mezőgazdasági kihívásaival.

#8
Store Insider >> pályázat
2020-01-22

200,9 millió euró áll rendelkezésre az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítésének támogatására.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Többek között az afrikai sertéspestis lehet a drágulás motorja.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-16

A Gazda-Tej Értékesítési Szövetkezet beruházása részben uniós támogatásból, részben önerőből valósult meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.