hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Kötelezettségvállalással ért véget a procedúra.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Legnagyobb hazai hipermarket kereskedelmi lánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-16

A Tesco budaörsi áruháza után Győrött, a Fogarasi úton, Szegeden és Debrecenben is bevezeti a Scan&Shop szolgáltatást. 

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-09-01

A kollégákat is támogatja a Tesco.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-02-24

A szolgáltatás ügyfelei áprilisban a Vodafone-hoz kerülnek át.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-11-18

Gyors, kényelmes, követhető.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-10-13

Android, iOS és Windows platformokon is elérhető.

#10
Store Insider
2015-09-21

Ahol az ügyes zsonglőr képes új vevőket szerezni és megtartani a régieket. Tudósítás a konkurencia segítségével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.