hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1744
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

A hatóságok most azt vizsgálják, mely üzletekbe juthatott a termékből.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

A terméket csak korlátozott ideig lehet megtalálni a helyi szupermarketekben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

Minden szerdán Tuborg dj a Népszigeten.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

A helyi áruházakban egy év alatt felére csökkent a számuk.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-01

Közel 8 millió forint támogatás gyűlt össze a nélkülözők számára.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Az oktató anyag játékosan vezet végig az élelmiszermentés folyamatán.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

Az „Ön választ, mi segítünk” kezdeményezésben résztvevő projekteket 3 millió zsetonnal támogatták a vásárlók.

#9
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-26

A GVH nem lát kivetnivalót a tranzakcióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.