hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1829
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Ezen túl a többi közép-európai részlegére több figyelmet kíván fordítani a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A sokszínűség és az egyenlő esélyek mellett kampányol a vállalat. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Törzsvásárlói attitűdöket vizsgált a Tesco. 

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-08

A Tesco áruházak a vészelyzet kihirdetése óta 552 ezer kilogramm élelmiszert adtak át a rászorulóknak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Már a miskolci, tatabányai és szombathelyi körzetekből is lehet online bevásárolni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.