hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1722
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A hatodik fordulóra országszerte 383 pályázat érkezett.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének alelnöke szerint legalábbis ez a helyzet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-13

Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

A Tesco vevői kuponok megvásárlásával támogathatják a Felhőtlen gyermekkor nevű adománygyűjtő kampányt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Öt nappal tovább lehet jelentkezni az áruházlánc közösségépítő pályázatára.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Még több oktatási intézmény, sőt már társasházak is jelentkezhetnek a pályázati programra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.