hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1779
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

A polgári egység a vállalat 16 áruházának igényeit az eddiginél rövidebb idő alatt fogja tudni kielégíteni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Egyre nagyobb a szakadék a kereskedelemben a munkáltatók között.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ismeretlen csalók ismét visszaélnek a Tesco nevével.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

A cég 10. éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. nevű karitatív kezdeményezésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

Az online bevásárláshoz újrapapír táskákat kínál az áruházlánc.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

November 15. délig lehet jelentkezni a Tesco közösségépítő pályázatára.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Az Auchanban és a Tescóban is korzózott Frutti és Veggi.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-06

Egy hirtelen szívleállás bárkivel, bármikor előfordulhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-05

10 ezer forint alatt 750 forint szállítási díjat kell fizetni.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

Folyamatosan emelkedik az eladók létszáma, mégis óriási a hiány, ami a betöltetlen álláshelyek statisztikáiból is látszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.