hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 97
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#4
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Az EB felmérése szerint, a fogyasztói piacok 2018. évi eredménytábláján számottevő a hazai javulás – a testápolók érték el a legjobb eredményt.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-31

Top 10 leggyorsabban bővülő háztartási vegyi áru kategória.

#10
Store Insider
2017-07-31

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.