hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1788
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az online értékesítési felület használata ingyenes.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Különböző élelmiszerek omega-3 és omega-6 zsírsav-tartalmát vizsgálták meg a Nébih szakemberei.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A rovar alapú élelmiszerek gyártásának fejlesztését célozza egy új európai projekt.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Az Unilever a fővárosi a Szent László Kórházat is támogatja egy kamionnyi Domestos fertőtlenítővel.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Plakátokon figyelmeztet a COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára az Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.