hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termékből több mint 15 uniós országba jutott, köztük hazánkba is.

#2
Store Insider
2019-02-06

Növényi tejet, zöldségeket és közösségi étkezéseket ajánlanak a kanadaiaknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A húskészítményekre utaló elnevezések csak hústartalmú termékeknél alkalmazhatóak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-21

A klímaváltozás elleni harc részeként lenne értelme bevezetni az intézkedést.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

Higiéniai okokból kellett bezárni a híres szójatejkészítmény egyik budapesti gyárát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.