hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 971
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Némely tudós szerint valamennyi állati eredetű élelmiszert mindenképpen érdemes beiktatni az étrendünkbe.

#3
Store Insider
2019-09-06

A megkérdezettek 15,8%-a csak egy kávét iszik, míg a többség (36,1%) csak péksüteményt vagy szendvicset.

#4
Store Insider
2019-08-13

Nyáron fokozottan fontosak a higiénés konyhai alapszabályok: a friss táplálékokat a baktériumok is kedvelik.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Többek között ezt a kérdést is megvitatták a NAK bálványosi kerekasztal-beszélgetésén.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-24

Egyáltalán nem mindegy, mire és hogyan használjuk hűtőszekrényünket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

Májusban például kétszer annyiba került, mint egy éve.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Éves szinten átlagosan 3,4 százalékkal nőttek a fogyasztói árak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A túlzásba vitt sóbevitel súlyos egészségügyi következményekkel járhat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Áprilisban 6,6 százalékkal emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.