hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1031
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az új szabályok többek között összhangban vannak a tisztességes kereskedelmi gyakorlattal is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Esetenként szalmonellával fertőzöttek lehetnek.

#3
Store Insider
2020-07-27

Miért fontos a gabonák rendszeres mikotoxin-vizsgálata? Parányi méregkeverők a Laboratorium.hu-n.

#4
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#6
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-06-04

Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

A tésztagyár 2017-ben kezdte meg a gyártást, az itt dolgozó elítéltek azóta 17-féle tésztát készítenek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Nestlé felmérte, miként alakulnak az étkezési szokások a járvány idején.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A növényi alapú élelmiszerek a mindennapi kiegyensúlyozott étrendünkbe ugyanakkor szintén beilleszthetőek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.