hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 963
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A túlzásba vitt sóbevitel súlyos egészségügyi következményekkel járhat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Áprilisban 6,6 százalékkal emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Az EU a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

A magyar tyúktartóknak nincs elég pénzük ahhoz, hogy felhagyjanak a ketreces tartással.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének alelnöke szerint legalábbis ez a helyzet.

#7
Store Insider
2019-05-13

Országos kutatásban vizsgálták a hazai családok reggelizési szokásait.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Az ok az afrikai sertéspestis Kínában történő megjelenése.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az első két hónap átlagában 8,0 százalékkal nőtt az agrártermékek termelői ára.

#10
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.