hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1023
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A növényi alapú élelmiszerek a mindennapi kiegyensúlyozott étrendünkbe ugyanakkor szintén beilleszthetőek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

Százezer darab tojást ajánlott fel többek között kórházaknak, idősotthonoknak a Farm Tojás Kft.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A szakmai szervezetek a harmadik országokból érkező import átmeneti korlátozásával kezelnék a helyzetet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Az OnRobot megfogója rugalmas kezelést kínál a kihívásokkal teli áthelyező műveletek során. 

#7
Store Insider
2020-04-14

A bajba került Pesti úti idősotthon élelmiszer-beszállítókat keres - jelent meg a kiírás az uniós közbeszerzési értesítőben.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Csokinyúlból nincs hiány, sláger a müzli, a keksz és snack is. Az Édességgyártók Szövetsége adományozásokat is szervezett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

Mostoha idők járnak az állati eredetű élelmiszerek piacára.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A beszerzésimenedzser-index értéke 29.1 pontra zuhant az előző havi 50.3 pontról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.