hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#3
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Legalább nyolcvanketten meghaltak a toxikus italok elfogyasztása után.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

#10
Store Insider
2017-08-29

Hogyan vizsgálják a tojásbotrány legfőbb gyanúsítottját? Sci-fibe illik a módszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.