hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 46
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#4
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Legalább nyolcvanketten meghaltak a toxikus italok elfogyasztása után.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.