hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-05

Egy módosító indítvány szerint 22 óra és 6 óra között nem lehet szeszesitalt árusítani.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-26

Dobozos bor – de nem úgy ahogy gondolná. Tibi atya hatalmas meglepetéssel rukkol elő az idei nyárra!

#3
2018-08-29
09:00:00

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#7
Store Insider
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#8
Store Insider
2017-04-21

Exkluzív beszélgetés Bessenyei Istvánnal, a Laurel tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

Péntekig több helyen hosszított nyitva tartással lehet számolni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Nem biztos, hogy a változással egyidejűleg a termékek is drágábbak lesznek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.