hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 805
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Jelentősen lemaradva a társaság a második szempont.

#7
Store Insider
2019-04-30

Három Zwack-generáció inspirálta az UNICUM és az UNICUM Szilva új designját.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A hazai cégvezetők hagyományosabb irányt képviselve költséghatékonyságra és piaci lefedettségre koncentrálnak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.