hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 527
#1
Store Insider >> Márka
2020-10-20

13.818 darab terméket tartalmazó élelmiszercsomagokat juttatott el a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segítségével a nélkülöző családok számára.

#2
Store Insider >> Vásárló
2020-10-12

Fenntartható jótékonysági gardróbvásár: 11,2 millió forint gyűlt össze a lánygyermekeknek az idei UNICEF Pop-Up Store-on.

#3
Store Insider >> Vásárló
2020-10-08

Újabb társadalmi felelősségvállalási kampányt indít a Magyar Vöröskereszttel együttműködésben nélkülöző családok és gyermekek megsegítésére a Procter&Gamble.

#4
Store Insider >> Márka
2020-09-28

A GfK egyik nemzetközi kutatása szerint vásárláskor a fogyasztók nagy többsége a környezettudatos mentalitású gyártók termékeit előnyben részesíti.

#5
Store Insider >> Vásárló
2020-09-28

Ugyan a vásárlási szokásokban már folyik némi visszarendeződés, a járványhelyzet miatt kialakult több változás ezen a területen is megszilárdulni látszik.

#6
Store Insider >> Márka
2020-09-10

Az áruházlánc magyar árucikkei esetében is az egyik legfontosabb elvárás, hogy kiváló minőségben kínálhassa azokat vásárlói számára.

#7
Store Insider >> Márka
2020-09-10

A rendkívűli körülmények ellenére 33 pályázó 39 pályázata érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető címet.

#8
Store Insider >> Vásárló
2020-09-09

A széles termékkínálat mellett ezzel a lépéssel is a tudatos vásárlást szeretné segíteni a drogéria.

#9
Store Insider
2020-09-08

A megkérdezettek kevesebb mint negyede tud rendszeresen félretenni.

#10
Store Insider >> Vásárló
2020-09-04

A Válaszd a hazait! kampány részeként üzletbejárást tartottak a Corvin áruházi CBA Prímában, Budapesten.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!