hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

Egyes saját márkáinál egyáltalán nem fognak pálmaolajat használni az év végére.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

A vásárlók körében egyre kedveltebb az egészségtudatos életvitelt támogató kezdeményezés.

#4
Store Insider
2019-03-25

40 matrac laboratóriumi tesztje alapján nem érdemes több százezer forintot áldozni egy jó matracra.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Összesen 34 féle száraz macskatápot tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

9 különböző márkájú menstruációs tölcsért tesztelt a fogyasztóvédelmi szervezet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Az egyesület szerint az ilyen rendszerek a termelőt és a fogyasztót is számos előnyhöz juttatják.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Összesen 14 kereskedelmi forgalomban kapható terméket vizsgált meg a TVE.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Tizenkét gyógyszertárban, drogériában és bioboltban kapható multivitamin-készítményt vett górcső alá a TVE.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.