hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 608
#1
Store Insider
2019-09-20

GS1 nyomonkövetési szakértőként versenyképes, értékes, nemzetközi innovációkon alapuló szaktudást sajátíthat el. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

A szakmai program mostanra 119 hazai élelmiszergyártót és -forgalmazót mutatott be.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-04

Nem egyszerű megfelelni a fogyasztók igényeinek.

#4
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-09-03

A Store Insider szaklap 2019 őszén egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez! Jelentkezés ITT!

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-02

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-23

A zamárdi STRAND Fesztiválon nyitották meg az idei dinnyekampányt.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-16

Iskolakezdéskor felpörög a kereskedelem, megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és vele az árak is.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#10
Store Insider
2019-08-12

Red Dot díjjal jutalmazták az activé FiberShake csomagolását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.