hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 644
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

A GVH elfogadta a PRODUCT OF THE YEAR HUNGARY Kft. saját díjazási rendszerére vonatkozó vállalásait.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#3
Store Insider
2020-02-17

A Pricer elektronikus polccímke rendszer világszinten piacvezető a digitális árcímkézés területén.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Most lépjen, aki hetente friss, minőségi élelmiszerhez akar jutni!

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az áruházláncok szívügye az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

Hetedik alkalommal hirdette meg helyi közösségeket támogató pályázati programját a Tesco.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-15

Az internetezők tárgyak helyett már inkább élményeket vásárolnak ajándékba egy felmérés szerint.

#8
Store Insider >> karrier
2020-01-14

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének.

#9
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.