hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 431
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A környezetvédelem területén a leggyorsabb változást úgy érhetjük el, ha mi magunk változunk.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A hozzánk látogatók 60 milliárdot hagytak a magyar élelmiszerboltokban.

#5
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Egerben lesz a Magyar Sommelier Bajnokság elődöntője.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A távol-keleti ország piaca felé tekintő hazai vállalkozások képviselőit várják a B2B eseményre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

A WWF és a sörfőzők is aggódnak a vízminőségért.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által meghirdetett pályázatra 123 pályamű érkezett be.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.