hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 480
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Pályázatok nyílnak a szőlőtermesztők és borászatok számára a járvány okozta gazdasági károk enyhítéséhez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Budapesten és környékén immár házhoz is kérhetjük a friss tengeri termékeket.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Közel 20 százalékkal zsugorodott az Európai Unióban a kiskereskedelmi üzletek forgalma.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

2021-től kötelező lesz a bankkártyás fizetési lehetőség ott, ahol online kassza van.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A szolgáltatások exportja 6,9 százalékkal, importja 3,9 százalékkal csökkent az első negyedévben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.