hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1329
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#3
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A két magyar vállalatnak mintegy 11,7 millió eurót kell visszafizetnie.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A sikerük egyik fontos tényezője, hogy nyitottak az uniós források bevonására.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Úgy néz ki, nekik például kedvezni fog az új uniós költségvetési ciklus.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A szektor versenyképességét elemezték a FruitVeb évnyitó szakmai rendezvényén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.